W pomieszczeniach biurowych i firmowych, dobre ergonomicznie i sensowne oświetlenie sufitowe zapewnia warunki pracy nie powodujące zmęczenia, co umożliwia wzrost produktywności i wydajności. A działania promocyjne na wyeksponowanych powierzchniach sprzedaży są trwale wspierane przez atrakcyjne efekty świetlne i skuteczne, przemyślane oświetlenie sufitowe.
W ten sposób starannie zaplanowane stosowanie oświetlenia sufitowego w prowadzonej działalności może się samo zrefinansować po bardzo krótkim czasie, a następnie przynieść istotne korzyści finansowe. To są bardzo dobre powody ekonomiczne, aby temat oświetlenia sufitowego zaistniał w kręgu finansowych zainteresowań szefa.
Szczególnie ważna we właściwym oświetleniu sufitowym jest optymalna wydajność bez jakiegokolwiek oślepiania, ponieważ oślepianie światłem w najwyższym stopniu zaburza postrzeganie optyczne i przez większość ludzi jest odczuwane wręcz jako bolesne. Temu negatywnemu efektowi światła często zapobiega się w przypadku firmowego oświetlenia sufitowego za pomocą systemów osłon ażurowych.
Specjalne żarówki lub osłony w zaplanowanym odpowiednim oświetleniu sufitowym w strefie sprzedaży mogą zapewnić wysoki stopień doświetlenia szczególnie eksponowanych towarów, a przez to celowo przyciągnąć spojrzenia potencjalnych klientów.
Ceny RRP (Recommended Retail Price) odpowiadają sugerowanym przez producenta cenom detalicznym produktu.
Ceny zawierają 23 % podatku VAT. Do ceny należy doliczyć koszty dostawy.