10% RABATU od 499 zł & 15% RABATU od 999 zł
Oświetlenie w przemyśle musi spełniać określone wymagania i przepisy, aby praca w halach produkcyjnych i magazynowych i wokół nich była bezpieczna i wydajna. To, co osiągają lampy przemysłowe we wnętrzu hal i warsztatów, przemysłowe lampy zewnętrzne osiągają w podobnym wymiarze w przestrzeni zewnętrznej. Gdy światło dzienne słabnie, praktyczne i solidne oświetlenie hal i terenu wokół nich jest konieczne. Nie tylko we wnętrzach lampom przemysłowym są stawiane wysokie wymagania (brud, kurz, wilgoć), także na zewnątrz oświetlenie musi wytrzymać nieprzyjazne warunki atmosferyczne (deszcz, wysoka temperatura, kurz).
Tak, jak każda lampa zewnętrzna, także przemysłowa lampa zewnętrzna musi być przygotowana do działania w każdych warunkach pogodowych. Informację o tym, czy dana lampa zewnętrzna jest wystarczająco zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych, daje kod IP (Ingress Protection, tzn. odporność na przenikanie). Ten tak zwany stopień ochrony składa się z dwóch liczb: pierwsza liczba określa jaki jest stopień ochrony przed ciałami obcymi, druga - przed wnikaniem wilgoci. Przemysłowa lampa zewnętrzna, która ma stopień ochrony IP 44, ma wystarczającą ochronę do stosowania jej na wolnym powietrzu, mianowicie jest zabezpieczona przed ciałami obcymi, które są większe niż 1 mm i przed pryskającą ze wszystkich kierunków wodą.
Zasadniczo przemysłowe lampy zewnętrzne są podobne do konwencjonalnych rodzajów lamp zewnętrznych, które każdy instalował na domu lub w ogrodzie. Są np. oprawy wpuszczane w podłoże lub w ścianę; reflektory z kierunkowym mocnym światłem; oprawy natynkowe na fasadę i takie przemysłowe lampy zewnętrzne, które działają z żarówkami LED i dlatego są szczególnie wydajne energetycznie. Jednak jedna cecha najczęściej odróżnia przemysłowe lampy zewnętrzne od lamp zewnętrznych do użytku prywatnego: ze względu na wysokie wymagania funkcjonalne stawiane przemysłowym lampom zewnętrznym, ich wygląd jest najczęściej prosty i praktyczny, podczas gdy w przestrzeniach prywatnych chętniej stosuje się coś bardziej reprezentacyjnego i bardziej indywidualnego.
Ceny RRP (Recommended Retail Price) odpowiadają sugerowanym przez producenta cenom detalicznym produktu.
Ceny zawierają 23 % podatku VAT. Do ceny należy doliczyć koszty dostawy.