Centrum informacji
W czym możemy pomóc?
Pomocne informacje można znaleźć w dziale pomocy
Najczęstsze pytania
Jak można zwrócić dostarczony artykuł?
Aby zwrócić artykuł, należy kliknąć w link "Reklamacje i zwroty". Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Towar należy zabezpieczyć i zapakować w miarę możliwości w oryginalny karton. Etykietę zwrotną należy nakleić w ten sposób, by zakryć oryginalną etykietę wysyłkową. Przesyłkę należy przekazać do DPD.
W jakim czasie można zwrócić zakupiony towar?
Chcąc zapewnić naszym klientom komfort również po dokonaniu zakupu, wydłużyliśmy czas na zwrot towaru z przepisowych 14 dni aż do 50 dni kalendarzowych. W tym okresie towar można zwrócić bez podania przyczyny.
Jaki jest czas trwania gwarancji na zakupiony produkt?
Wszystkie produkty posiadają 24-miesięczny okres gwarancji. Rozpoczyna się on w dniu dostarczeniem towaru.
Kiedy nastąpi zwrot środków za zwracany towar?
Zwrot wpłaty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym został zarejestrowany zwrot towaru na portalu reklamacji i zwrotów. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak przy zamówieniu. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pobraniem zwrot środków nastąpi przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub na portalu reklamacji i zwrotów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jak dokonać wymiany towaru?
Wymiany towaru można dokonać za pomocą portalu reklamacji i zwrotów. Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Dane niezbędne do rejestracji znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Dla klienta zostanie wygenerowana bezpłatna etykieta na zwrot zarejestrowanych towarów. By otrzymać wybrany artykuł należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.
Portal reklamacji i zwrotów
W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.
Kontakt z działem obsługi klienta
Zamówienia i serwis
Sprzedaż B2B - klienci biznesowi
poniedziałek - piątek
od 9:00 do 17:00
Telefon: 22 307 86 60
E-mail: handel@lampy.pl