10% RABATU od 499 zł & 15% RABATU od 999 zł

BLACK DEALS: nawet do -65%

Centrum informacji


W czym możemy pomóc?

Pomocne informacje można znaleźć w dziale pomocy

Najczęstsze pytania

Jak można zwrócić dostarczony artykuł?
 
Aby zwrócić artykuł, należy kliknąć w link "Reklamacje i zwroty". Niezbędne dane znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Towar należy zabezpieczyć i zapakować w miarę możliwości w oryginalny karton. Etykietę zwrotną należy nakleić w ten sposób, by zakryć oryginalną etykietę wysyłkową. Przesyłkę należy przekazać do DPD.

Reklamacje i zwroty

W jakim czasie można zwrócić zakupiony towar?
 
Chcąc zapewnić naszym klientom komfort również po dokonaniu zakupu, wydłużyliśmy czas na zwrot towaru z przepisowych 14 dni aż do 50 dni kalendarzowych. W tym okresie towar można zwrócić bez podania przyczyny.

Jaki jest czas trwania gwarancji na zakupiony produkt?
 
Wszystkie produkty posiadają 24-miesięczny okres gwarancji. Rozpoczyna się on w dniu dostarczeniem towaru.

Kiedy nastąpi zwrot środków za zwracany towar?

 
Zwrot wpłaty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym został zarejestrowany zwrot towaru na portalu reklamacji i zwrotów. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak przy zamówieniu. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pobraniem zwrot środków nastąpi przelewem na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub na portalu reklamacji i zwrotów. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jak dokonać wymiany towaru?
 
Wymiany towaru można dokonać za pomocą portalu reklamacji i zwrotów. Należy zalogować się do portalu podając numer zamówienia i adres e-mail. Dane niezbędne do rejestracji znajdują się na fakturze lub potwierdzeniu zamówienia. Dla klienta zostanie wygenerowana bezpłatna etykieta na zwrot zarejestrowanych towarów. By otrzymać wybrany artykuł należy złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Reklamacje i zwroty

Portal reklamacji i zwrotów

 

W celu reklamacji wadliwego lub uszkodzonego artykułu bądź zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z portalu.

Reklamacje i zwroty

Kontakt z działem obsługi klienta

Kontakt

Przetwarzanie danych wynikające z korzystania z formularza kontaktowego odbywa się zgodnie z polityką prywatności.

Zamówienia i serwis

Obsługa klienta

poniedziałek - piątek
od 8:00 do 18:00

 

Telefon: 22 307 14 83

 

Sprzedaż B2B - klienci biznesowi

poniedziałek - piątek
od 9:00 do 17:00

 

Telefon: 22 307 86 60

 E-mail: handel@lampy.pl