Jako firma jesteśmy otwarci na naszych klientów, doceniamy każdą opinię i staramy się sprostać najwyższym wymaganiom. Ze względu na fakt, iż recenzje konsumentów są tak bardzo istotne zarówno dla nas jak i naszych przyszłych klientów, postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalne miejsce w naszym sklepie. Dzięki opinii prawdziwych użytkowników lamp można bezpośrednio uzyskać prawdziwy obraz naszej usługi i oferowanych produktów. Za sprawą opinii każdy klient może pomóc innym nabywcom w ich decyzji, dać im wskazówkę i udzielić porady. Lampy.pl przywiązuje wielką wagę do zadowolenia swoich nabywców, każda opinia pomoże nam w przyszłości jeszcze bardziej ulepszyć nasze produkty.
Wszystkie opinie są sprawdzane przez Trustpilot, niezależnego dostawcę usług. Trustpilot umożliwia dostarczenie wiarygodnych i przejrzystych opinii, które pomogą w podjęciu decyzji zakupowej.
Recenzje produktów na Trustpilot to opinie prawdziwych klientów, którzy dokonali zakupów na stronie Lampy.pl i ocenili doświadczenia zakupowe.
Opinie
... w odniesieniu do sklepu
- Po dokonaniu zakupu klient otrzymuje wiadomość e-mail. W celu wystawienia oceny należy wybrać od 1 do 5 gwiazdek.
- Należy napisać opinię
- Ocena po chwili znajdzie się online na Trustpilot.
... w odniesieniu do produktów
- Po dokonaniu zakupu każdy klient otrzymuje e-mail z linkiem przekierowującym do opinii produktu, należy kliknąć w link.
- Należy napisać opinię.
- Ocena po chwili znajdzie się bezpośrednio na stronie produktu.
Klienci oceniają komfort zakupu, jakość obsługi, fachowe doradztwo oraz czas realizacji.
Klienci oceniają zakupione produkty pod względem jakości i wykonania produktu, jasności światła oraz łatwości montażu.
Wskazówki dotyczące opinii
- Podczas oceny produktu należy opisać swoje wrażenie optyczne i jakościowe w odniesieniu do zakupionego produktu
- Oceniając sklep należy opisać doświadczenia związane z komfortem zakupu, jakością obsługi oraz dostawą
- W ramach ochrony swojej prywatności nie należy ujawniać swoich danych osobowych takich jak numer telefonu itd.
- Zabronione jest podawanie cen i nazw konkurencji
- Zabronione jest dodawanie adresów URL
- Zabronione jest używanie niestosownego słownictwa: przekleństw i wulgaryzmów